دو

 

چند روزه دارم اذیتت می کنم  ولی تو که نمی دونی من فقط کسایی رو اذیت می کنم که دوستشون دارم . مثل تو . یه ذره هم تقصیر خودت بود دیگه . باهام بد حرف زدی . از یه طرف دلم برات خیلی تنگ شده . از یه طرفم نمی تونم جواب ایمیل هاتو بدم . دلم بد رقم تنگته . اهل این حرفا نبودش که . خودمم موندم تویه کاره خودم .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا نقی زاده پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیز از مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد